יום שבת, 15 בינואר 2011

פונקציית CONCATENATE -הצמדת מחרוזת-חיבור טקסט משני תאים שונים-שרשור



הפונקציה CONCATENATE (שרשור ) יכולה לצרף עד 255 מחרוזות של טקסט למחרוזת טקסט אחת. המחרוזת שמצרפים יכולה להיות מספר או טקסט (איחוד תאים באקסל).

כאשר רוצים להצמיד מחרוזת טקסט קבועה למשל לרשימה של שמות ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות פונקציית CONCATENATE ,
לדוגמה במידה ויש לי רשימה של שמות של  אנשים עבורם אני צריכה ליצור רשימה של כתובות מיייל
ניתן לשייך את סיומת כתובת הדואר באמצעות הפונקציה CONCATENATE

להלן רשימת שמות האנשים המקורית -הרשימה מופיעה בעמודה A










אנחנו רוצים להוסיף לרשימה של האנשים כתובת דואר שמסתיימת בסיומת -gmail.com@

נעמוד על תא C3 ונכתוב את הפונקציה הבאה ("CONCATENATE(A3,"@gmail.com=






















חשוב להכניס לתוך מרחאות-גרשיים את מחרוזת הטקסט הרצויה.
כעת ניתן לגרור את הנוסחה מטה עבור שאר התאים C4-C7
להלן התוצאה שהתקבלה:



כך נראת הנוסחה (שימוש במקש F2 פותח את נוסחת התא)-









בהצלחה !!

5 תגובות:

  1. אלופים רק בקשה קטנה תזיזו את השנדליר (הנורה עם הציפורים) משורת החיפוש

    השבמחק
  2. יפה.. אבל איך אני מוסיף בתחילת מה שרשום בתיבה אחרת
    (כלומר במקום בסוף המילה, לפני המילה)

    השבמחק
  3. הסתדרתי תודה
    פשוט הפכתיח ביניהם
    תותחים אתם!!!!

    השבמחק
  4. אני רוצה להכניס תאריך לפונקציה.
    קיבלתי את המספרים שמאחורי העיצוב של התאריך, אבל אני רוצה את העיצוב עצמו, למשל: (2007,05,01).
    מה עושים?
    תודה!

    השבמחק
  5. מעולה!!! עזרתם לי מאוד מאוד...אלופים

    השבמחק